Privatlektion 26/4

 
 
 
 
 
 

Rider privatlektion för Emma varje lördag nu för att få extra träning innan tävlingsdebuten. Det gick faktiskt riktigt bra och Emma sa att vi är som ett helt annant ekipagé nu än vi var för ett år sedan. 
Skritten och traven är stadiga och bra, men galoppen måste vi verkligen öva mycket på. Det är sjukt jobbigt både för mig och Eddie, det är en kombination av att han inte riktigt orkar och att jag inte riktigt vet hur jag ska göra.
Dock så ska vi lära oss tillsammans och sen får ni se upp för oss på dressyrbanorna!
 
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad fint det ser ut!

SV: Japp jag fick tävla i det, gick och frågade överdomaren för säkerhets skull och det var ok! :D

2014-04-29 @ 20:02:24
URL: http://gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0