Dagen som varit & morgondagen

Ja idag var ju vi på tävling i Söderhamn, blev en lyckad dag och jag är riktigt nöjd, i LC kom vi tvåa med en bra dubbelnolla, jag glömde bort att svänga lite i omhoppningen dock, blev inte så snäva svängar som jag tänkt men det var en bra runda. I LB gjorde vi också en riktigt bra runda som jag är nöjd med, slutade på fyra fel, i grundomgången, ett riktigt pet, på en grind, men vi hoppade lver både grind och plankor utan större tittigheter, ger mig själv en liten klapp och hästen en himla massa sådana.

För att byta ämne helt, eller inte helt men nästan, så ska jag tävla dressyr imorgon, andra lagomgången i storhästlaget går, så då startar jag och Qrumelur LB:1 klockan 11.00, följ på equipe vetja. Jossan följer med och fotar förhoppningsvis lite, och jag hoppas vi kan liveuppdatera direkt från Hudiksvall där tävlingen går.

/Stina
Jag och Qrumelur förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0