Vad händer här då?

Jo det händer en hel del. idag fyller jag 14 år så jag har blivit firad hela eftermiddagen och fått pengar så jag kan shoppa loss på hästgrejor, hehe. 

Förra helgen var vi på Ryttargalan i Gävle, tog emot pris för att jag då är distriktsmästare i dressyr kategori B som sagt. Och i söndags åkte superponnyn till sin nya ryttare som lånar honom under en längre tid, det är såklart väldigt tråkigt att behöva lämna iväg honom även om han inte var min, vår resa har varit sjuk, från maj i år har vi plockar ihop 18 rosetter på 21 starter, rosetter varje tävling. Men samtidigt tror jag att det är nyttigt för honom och de två får lära sig massor som ekipage och jag vet att han kommer ha det riktigt bra, jag har en del kontakt med ryttaren Amanda som är 11 år gammal. 

I morgon är jag ledig från skolan, för då drar vi till Globen! 

Ska bli sjukt roligt, vi åker vid 05.30 imorgon, jag är taggad till tusen. Är på Globen hela eftermiddagen/kvällen imorgon, så kom fram om ni ser oss!

Vilka ska dit? 

/Stina


Finaste lilla ponnyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0