Dressyr km

 
På söndag är det km i dressyr på ridskolan som jag ska va med på, har inga förväntningar alls eftersom jag och Eddie inte riktigt är så bra på dressyr tillsammans. Jag har sett att han kan, det gäller bara att komma dit också och det kan jag tyvärr inte riktigt göra alla gånger. Mitt mål är att rida så nogrannt som möjligt sen får vi se hur det går helt enkelt.
 
Hade förresten privatlektion i lördags med Lovisa där vi tränade på programmet. Då red jag Dunder som jag brukar på privatlektionerna eftersom Eddie går lektioner på fredagkvällar när vi brukar ha lektionerna och i helgen skulle han gå med mej i tävlingsgruppen på söndagen och eftersom han bara får gå en dag på helgen så hade jag Dunder istället. Gick väl ganska bra faktiskt, Dunder är rätt kul att rida, mamma filmade så jag tänkte visa er. Tänkte det kunde va lite kul att se mej på nån annan än Eddie och Tjejen.
 


/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0