Ridlektionen i måndags (film)



Vi hoppade en enkel bana bestående av långsida, snett igenom, långsida, precis som ni ser på filmen. Det gick jätte bra och Eddie hade riktigt bra framåtbjudning, och det kändes jätte bra.

Nästa måndag ska vi antingen rida ut, om det är fint väder, och då får jag inte Eddie är jag nästan säker på, anledningen är att jag och Julia (en i min grupp) har lämnat ett önskemål på några andra ponnyer, vilka får ni se då...

Är det därimot dåligt väder så blir det dressyr och så hoppas jag verkligen på att få Eddie eftersom vi behöver all dressyrträning vi kan få tillsammans och det har gått framåt väldigt mycket dom senaste gångerna.
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Elin

Tufft med hästar! :):):):):):):):)

2013-05-23 @ 10:16:12
URL: http://elinthorstensson.devote.se/
Postat av: Julia

snälla kan ni fixa designen!!!!!!!!!

2013-05-23 @ 14:00:58
URL: http://cupcakesforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0