This is what I´m made of!

Jag tycker det här är roligt, jag vill göra det här. Jag kan göra det här!
Jag är beredd att jobba ordentligt för att lyckas med det här. Jag vill blogga, jag ska blogga! Det här vill jag verkligen satsa på, jag ska göra det fullt ut i med- och motvind och i uppförsbackar och i nedförsbackar. Andra kan, jag kan, vi kan! Jag är beredd att lägga tid på detta för det är kul och jag vill göra det, inte lite halvdåligt utan jag vill göra det till 100%. Jag ska visa att jag kan göra det till 100%.

Med det här inlägget säger jag hejdå halvdåliga inlägg och dåliga uppdatering och välkomnar varmt ett liv med en blogg som det är bra uppdatering och bra inlägg på, inlägg jag gör och som jag ska vara stolt över. Jag välkomnar med det även nya dörrar som kommer öppnas men då kommer gamla dörrar att stängas, jag välkomnar då ett liv fyllt med blod, svett och tårar men även en massa skratt, nya utmaningar och nya vänner.

Hoppas ni stannar kvar här och följer oss upp till toppen!

/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0