Zack

Ja som ni såg red jag en häst som heter Zack idag. Det är Jagges boxgranne och idag hoppade jag och Jagge tillsammans med Anna-Lena som har Zack. Vi hoppade på volt och sedan hoppade vi studs. Då tyckte Anna-Lena att jag skulle pröva rida Zack och då gjorde jag ju det. Gick faktiskt riktigt bra för att vara första gången, han har otroligt stor skritt och galopp så jag hade lite svårt att sitta i galoppen. Jag och Zack hoppade i alla fall en liten trippelbarr och två räcken med grindar, han är så söt för han hoppar allt, sen vet han väl inte riktigt var och hur han ska hoppa av än men hoppar det gör han med glädje. Jag var ju inte heller van hans språng så när vi landade hamnade jag lite ur balans.
Sedan hoppade jag upp på Jagge igen i alla fall och han hoppade med en himla fart, jag bestämde att vi skulle över grindarna på första försöket, döda eller levande och över kom vi i en väldig fart.

/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0