Shoppat på hööks + Ny JH collection (släpps i slutet av månaden)

 
Var på hööks i gustavsberg idag och då hittade jag ridbyxorna från nästa jh collection (släpps i slutet av juli)
Givetvis va jag tvungen att prova dessa, och eftersom att jag inte hade några bruna ridbyxor så fick dom föjla med hem. Dom är riktigt snygga enligt mej och några av dom skönaste ridbyxor jag haft. Det är även "mudd" på dom där nere och det ska bli spännande att testa då jag bara haft med kardborre innan. 

Färgerna som finns va brun, marin blå och lila. och dom kostade 800:-

Dom lila va faktiskt riktigt snygga och även dom marin blå, så det kanske slutar med att jag har ett par av varje färg, vem vet.....


/Jossan

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Snygga ridbyxor! :)

2013-07-14 @ 20:51:35
URL: http://malinottenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0