Ridläger avslutningen (Jag & Eddie)

Kom på att jag inte visat er några bilder från ridlägret som jag och Eddie var med på v.27 så här kommer fyra stycken från avslutningsdagen då vi red ett dressyr program på förmiddagen och hoppade en bana på eftermiddagen. Dressyren gick helt okej, jag kom ihåg programet och det gick klart bättre än den enda gången förut som jag red det på Cartoon. Det va LC:1:an och jag fick kommentaren "Bra jobbat på lite seg ponny".


Invigde mitt hv polo schabrak oxå, Eddie passar riktigt bra i rosa om jag får säga det själv!




I hoppningen fick vi två felfri rundor i 60 cm, så jag är riktigt nöjd! Det finns filmer så vi får se om jag lägger ut dom sen. 


Eddie hade även knoppar dagen till ära, hans man är dock inte den lättaste att knoppa så det blev ett okej resultat iallafall.


/Jossan
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0