Svar på tal!


Svar: Tror du ska tänka lite på att sköta dej själv och inte bry dej så mycket, och om jag nu skulle rida barbacka om man inte fick (vilket jag inte skulle) så skulle jag inte va så dum att jag la ut bilder på bloggen för att det är många i stallet som läser våran blogg.
Cartoon, som går mycket bättre att rida barbacka på - därför är det extra tråkigt med den här regeln!

Förut fanns det ingen regel om att man inte fick rida barbacka, den har tyvärr kommit nu på senare tid, pga att vissa utgjorde en säkerhetsrisk. Synd för dom flesta skötte det bra och det är ju roligt att rida barbacka och man förbättrar sin balans otroligt mycket. Men eftersom det är ridskolan som har ansvaret för hästarna måste dom ju tänka först och främst på säkerheten. 

Så det är nu förbjudet att rida barbacka när man hyr. *bara så alla vet*

p.s 

Jag vet vem du är!

d.s

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

sv: Hur menar du då? :o

Svar: Skickar en printscreen till er mejl nu ;)
/Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-01-12 @ 09:32:05
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Nora

Vad har hänt ? :/

Svar: Håller det utanför bloggen -__-
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-01-12 @ 10:49:13
Postat av: Sanna

Lite synd att det är så :(

Svar: Håller jag med om! Det är ju kul och nyttigt att rida barbacka..../Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-01-13 @ 13:12:00
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0