Hoppade bana i söndags

Och tänkte bättre sent än aldrig så här kommer lite om hur det gick.
Kan egentligen bara säga att det gick jättebra och om allt går enligt planen ska jag tävla i början av februari eller början på mitten av februari lite mer exakt.
Vi hoppade i alla fall en bana som först var rätt låg, kanske 60-70 cm. Sen hoppade jag en annan bana på elva språng om jag inte missminner mig. Då låg det på 1 m alltihopa ungefär. Alltså L:B- höjd för Jaguar och mig om det skulle vara en tävling. Det gick klockrent nästan, sprången var klockrena sen var det det där med att inte skippa ett galoppsprång om det inte behövs, sånt man ska spara till omhoppningarna men Jagge har de sprången i sig så dem räcker till för träningar ibland också, då fick jag rida om långsidan med tre hinder och lägga in ett till galoppsprån fram till oxern och då låg den på 110 cm.
 
/Stina
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0