30 december blev inte riktigt som jag tänkt....

Det började med att jag vaknade typ 14 och trodde det va nyårsafton förvirradchey.se.
Sen hade jag så grymt tråkigt så jag åkte till stallet en stund. När vi var påväg dit kom vi på att vi lika gärna kunde ringa Susanne (ridskolechefen) och fråga om jag kunde rida Eddie eftersom han endå inte var uthyrd idag. 
Det fick jag, och när jag kom till stallet va Julia och Felicia där. Julia höll på att rida Storm men det gick inte så bra.
Så då fick jag rida Storm, för första gången, så nu har jag ridit alla ponnyerna :D


Han är ju så söt så man nästan smälter, och jag ser väl inte för stor/lång ut på han?

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Marica

Jag tycker du helt klart akn rida den där ponnyn utan problem :)

2013-01-18 @ 00:01:58
URL: http://Maaaarica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0