En blogglista

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: 

Varit kär: Såklart ;)

Förlorat någon speciell person: Mm....

Varit deprimerad: Inte riktigt depirimerad, men lite små deppig är man ju ibland.

Varit så trött att du somnat sittandes: Inte vad jag vet, om inte bilåkning räknas? 

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har aldrig försökt! Är ingen ide när man bor typ mitt i ingenstans.... :P

Brutit ett ben?  Nej!

Gjort nåt du ångrar? Har väl hänt...

Hoppat Bungee Jump? Nej, det skulle jag aldrig våga....

Ljugit för någon du tycker om? Alla har väl dragit någon vitlögn någon gång? Men föröker dock undvika de!

Ätit en hel tårta? Nej, Gillar inte tårta så mycket

Gjort bort dig offentligt? Det gör väl alla någon gång?! Så ja ..

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Nej.. men 2013 har ju bara börjat! :)

Fått ditt hjärta krossat: Nej!

Hur många barn vill du ha i framtiden: Inga!!

Har du några husdjur?: 2 katter :)

Vill du ändra ditt namn: Nej, eller jo, kanske....

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Inget speciellt! Typ hade ridlektion och skola eftersom jag fyllde år på en måndag, precis som iår eftersom det är skottår....

Vilken tid vaknade du idag: 07.00

Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på TV/ Sov!

Någonting som du längtar till: Gymnasiet!

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Massa saker..

Vad lyssnar du på just nu: Spotify... One diection...

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Inte vad jag vet?

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Josefine.....

Stjärntecken: Våg

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Tallbacken

Gymnasie: -

Högskola: -

Hårfärg: "guld"

Långt eller kort hår: Mellan..Men mer långt än kort :)

Längd: ca 165 cm

Piercings: Hål i öronen..

Tattoos: Nej

Höger eller vänster: högerhänt.

Sporten du spelar:  Rider!

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting, precis ätit middag

Dricker du: Inget

Är du på väg att: Blogga fler inlägg

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: hälst inte...

Vill du gifta dig: Beror på ....

Karriär i åtanke: Riktigt bra planer ;)

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland, 

Mirakel: Ja, det gör jag :)

Kärlek vid första ögonkastet: JA fast jag har iaf inte upplevt det än tror jag! 

Himlen:  njaa

Änglar: Njaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0