Assistans från söder

Stina har danska utbytesstudenter hos sig och är bunden på annat håll,
så Jossan bad om sydlig assistans - och här är den!
 
Hanna 16 år från Helsingborg, har en D-ponny på 9 år, Ofelia VI! (Ofelia 6 typ..)
Ridit sen jag var 5, fick ofelia 2010 och har tävlar pay n jump på 70 cm
Det var en liten snabb presentation på mig och min ponny - fråga om det är något mer ni vill veta!
Såhär såg vi ut en snöig februari-lördag för ett par veckor sedan - tomatlooken i facet är skön.
 
Jag har även en egen blogg, Thirtyeight.blo.gg heter den, och orkar ni inte skriva in det själva så kan ni klicka HÄR!  (Kolla in bloppisen om ni söker säkerhetsväst, ponnyträns, kingslandjacka eller schabrak m.m)
Jag äger en katt också, Tuffis heter den och är randig. (har 2 katter till, men de är min systers)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0