Det är nog bra skönt...

Att va häst på sommaren, trots alla flygfän. Speciellt att va ridskolehäst är nog skönt med tanke på att dom får ledigt. 

Jag tog in Eddie och borstade och myste lite när jag ändå va i stallet i kväll. Råkade visst glömma bort att sätta på flughuvan och grimman går han ju utan pga skav. Sen när dom skulle få mat skulle jag försöka sätta på flughuvan. Tror ni jag fick tag på han då eller? Nej då hade han minnsan bästemt att han klarade sej utan flughuva, haha tur att jag inte skulle fånga hon för att rida för då hade jag nog fått ge upp eller hämta hjälp. 
Tog några bilder när jag ändå va där, här är dom två som blev bäst.




/Jossan
 
 




Kommentarer
Postat av: Emmy & El Grande Lucero

Den sista bilden var riktigt läcker! :)

2013-08-04 @ 00:06:33
URL: http://caballosdekaro.se
Postat av: Ida

Superfin blogg! Kolla gärna in vår, skulle betyda guldvärt! Kram

2013-08-04 @ 11:18:44
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0