Blev ett spontant pass på Eddie igår

Det inte planerat att jag skulle rida men det blev så när jag ändå ville åka till stallet. Hade eventuellt tänk att hoppa men det blev inte så eftersom min fokus just nu ligger på att utvecklas i dressyren. Vi tränade tempoväxlingar och ställning. Tyckte det behövdes lite omväxling då jag ridit ganska mycket med inspänningstygel i dressyren på sistonde så jag red med "gummisnodden" (ja jag kallar den det). Kände faktiskt en enorm skillnad på honom med den motför dom första gångerna, han va mycket stadigare stundtals och verkade trivas bättre med den nu än innan. 

 
 
 
 
 
 


Vi har så mycket kvar att lära oss men vi gör små steg i rätt riktning.




Hahah dom är ju för charmiga, inte precis några fotomodeller på dessa bilder...

Hade Fillan som ridsällskap och det är hennes mamma som fotat bilderna.

/Jossan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0