På skolan

Vi ska sluta om 25 min. Så skönt med en lung dag såhär på en måndag. Listar det vi gjort idag 

*Började 9.00 på gymnasiets aula med att kolla på en teater i två timmar. Den hette "En ny gammal saga".

*Hade rast fram till lunchen som vart försenad pga teatern.
*Hade rast efter lunchen som vanligt till 12.20.

*Chill matte lektion 

*Gick till skolsköterskan för att mäta och väga oss en sista gång på grundskolan.

* NU - Jobbar med EA (eget arbete)
 

Vet att ni säket tyckte det där var väldigt intressant. 

Efter skolan ska jag till stallet, vi ska ha planeringsmöte inför en myskväll som vi ska arrangera på fredag, och så ska jag ha min ridlektion som vanligt på måndagar. Jag hoppas så klart på att jag får Eddie eftersom jag hade honom förra gången och det va väldigt länge sen jag hade honom på en dressyrlektion. Helst av allt skulle jag vilja rida på utevolten eftersom den nu ÄNTLIGEN är helt snöfri, dock tror jag att vi skulle frysa ihjäl, dessutom är nog underlaget fortfarande lite väl blött/lerigt. Men man vet ju aldrig.

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0