Asså, ja, det är speciellt för mej...


Minns hur totalt livrädd jag var för att hoppa dom där kryssen, och att det krävdes en heldel övertalning från min underbara kompis Stinas sida innan jag hoppade både den gul/blå oxern och senare den rosa (inte samma tillfälle).
Har nämligen länge tyckt att oxrar har varit läskigare än vanliga hinder, trots att jag fått det förklarat för mej massor med gånger att dom är lättare för hästen att hoppa. Så i tisdags på hoppträningen för Bettan tog vi oss över den där oxern på inomhus bilden (guld/lila) och gissa hur högt det är? - Jo det är 80 cm.
Behöver jag säga att all hopprädsla nu är totalt bortblåst, iafl när jag sitter på Eddie eftersom vi litar på varandra.

Tycker dom här bilderna symboliserar hur långt vi kommit tillsammas, jag och Eddie.

Ridskoleponny eller ej, vem säger att man inte kan utvecklas ändå?
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Emma

Är ju jättebra jobbat! :D

Svar: Tack det är sånt man blir glad av att höra! /Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2013-04-05 @ 10:08:29
URL: http://emmayrttimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0