Vart köpte jag det rosa tränset?

Har fått den frågan några gånger nu, så då tänkte jag ta och svara i ett inlägg. Jag har ju som ni troligen redan vet ett rosa träns. Visst, vissa gillar det och vissa inte men jag gillar det och tycker det är fint/annorlunda och det är ju viktigast.
Vart köpte jag det då?
Svaret är att jag köpte mitt på ebay efter att jag hade letat ganska länge. Det finns troligen inte kvar i exakt den modellen jag har men jag kan tipsa om att gå in på ebay och söka för det finns säkert andra modeller. Just mitt träns är imorterat från england. Så gå in på den engelska ebay versionen. Dom kan troligen skicka till sverige ändå och det finns e.v bättre utbud.
Annars hittade jag ett träns som enligt mej är ganska snyggt som finns att få tag på här och en annan modell här

Hoppas att det här svaret är till hjälp för er som är ute efter ett rosa träns :)

/Jossan
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Sv: Ja, den är fin :)

2012-09-01 @ 19:14:11
URL: http://Fotopaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0