On my way...

Ska åka till Delsbo nu för lillasyster ska sälja jultidningar och så har farfar fyllt år.

Vi har redan varit på marknan så jag åker direkt hem till Ljusdal med bussen från Delsbo.

Idag så köpte jag 2 USA tröjor. Och så åkte jag Virvelvinden med pappa och Maya, först fick vi vänta länge i karusellen för att den skulle bli full. Men vi blev lixom kompenserade för det sen när vi väl åkte för vi fick åka jätte länge ;)
Trots att man blev yr ett tag efter så var det kul. Och jag och pappa övertalade Maya att åka Hulken (som ni vet dom där elefanterna som går runt runt och upp och ner fast mycket roligare). Det va ju tur att vi fick henne och åka för sen ville hon åka igen, så då gjorde jag och hon det ;)

Bilder på shoppingen får ni ikväll när jag kommer hem.
/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0