Utvärdering

Hej! Finns inte så mycket att skriva om dagens tävling, LD:n var en med grundomgång och omhoppning där alla felfria fick en gulblå rosett, var felfri där med bra språng och fick min första rosett med Jaguar. I LC:n var jag felfri i båda faserna (det var en A0:A0, jag red ganska bra svängar i omhoppningen och hade bra tempo men drev inte på så jättemycket för jag ville bara hoppa runt felfritt. Det gjorde vi och kom tvåa av 27 stycken. Duktig ponny, jag var ändå nära segraren, jag hade tiden 20,59 och hon hade 20,04 och hon svängde innanför där jag red utanför.

Är jättenöjd i alla fall.

/Stina


Kommer även film någon dag om jag vet hur man gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0