Hoppträningen igår

 Igår så hopptränade jag med bästa Eddie, jag tränade lite och så eftersom jag ska va med på pay & jump på lördag (20 Oktober)! Det ska bli jätte kul för det är första gången, jag ska hoppa 40 & 50 men Eddie såklart. Det gick ganska bra förutom att det va ganska mycket folk på hoppbanan och då får jag lite svårt att koncentrera mej, eftersom alla hoppar olika hinder och då blir det lite rörigt.
 


Sista hoppet, varken jag eller Stina kom ihåg att kolla hur högt det var..
Men vi kom ju över iafl :P

Ni anar inte hur stolt jag va när jag till slut kom över den här oxern.



Dagens outfit:
Jag
Hjälm: Lamicell
Väst:
Handskar: Bruna CRW från Hööks
Kofta: En svart från Ullared
Ridtröja(som jag har under, syns inte i bild) :
Ridbyxor: Rosa/svarta från Ullared
Ridstrumpor: Svart/lila/rosa från Ullared
Ridskor: Nya från Mountain horse som jag fick i födelsedagspresent :D

Eddie
Skydd: Veredus pro-light
Schabrak: Mitt egna nya rosa Protector schabrak fick invigas dagen till ära.
Sadel: Vet inte
Träns: Märkeslöst/vet inte märket

/Jossan



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha oxern matchar ju er outfit ;)

Svar: haha ja jag vet, väldigt awesome ;)/Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-10-14 @ 18:05:20
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Patricia

Gud vad duktiga ni har blivit ihop !! Å ni är så fin tillsammans !!

Svar: Tack så mycket! :D/Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-10-14 @ 21:06:07
URL: http://patriciathorsell.wordpress.com
Postat av: Tuuli Elmgren

Älskar outfiten!

Svar: Aww tack så mycket! :D <3 /Jossan
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-10-14 @ 21:08:00
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0