Sötaste Jack....

Idag var det halv hemstudie dag men jag stannade på skolan ett tag och gjorde klart ett No prov som jag hade lite kvar på. Sen gick jag till stallet (undra hur många gånger jag skrivit det!?) Träffade Stina som oxå va där, och jag borstade Jack och gosade lite med han medans hon mockade. Han står nu i boxen brevid Jaguar och han är ju skadad så jag tyckte han behövde lite uppmärksamhet.

Måste säga att han faktiskt är en jätte travlig och personlig häst, han vill även undersöka det mesta med mulen. Han är så otroligt söt och nyfiken...

Sen så kollade jag ett tag när Stina red och så gick jag och myste med Eddie en stund ;)
Gjorde väl inte så mycket mer...

Men kan säga att det är skönt att det var sista riktiga skoldagen denna vecka, eller vet inte om det räknas för vi hade musik & bild hela förmiddan....

Imorgon och på fredag är det PRAO, Imorgon ska jag till polhemskolan i gävle med Felicia och Sabina och kolla på frisör linjen. Och på fredag ska jag på Estetik & Media i Ljusdal med några fler från klassen :)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0