Sitter och pillar med photoshop

Gör en önskelista/collage ni får se resultatet när jag blir färdig.


Idag så sov jag till typ halv ett och sen kolla jag på slutet av Eclipse som jag missade förut. Kom på att det skull ebli tråkigt att sitta hemma hela dagen så jag åkte även till stallet en stund och tittade när Hanna, Lea och Sofie red dressyr program på Thure, Eddie och Thor. Fotade även lite som jag kanske lägger in här senare. Träffade även Julia i stallet. Men jag va inte där så länge sen fick jag åka med Hanna och Sofie hem. Dom kommer även och hämtar mej imorgon så vi ska åka till stallet vid 7.30 - 08.00. För då är det min och Sofies tur att träna dressyr program på Cartoon och Thure ;)


Tre bilder på Cartoon då ;)

och en bild på Thure ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

knäppte du bilder på när dom tränade dressyr idag? vore jättekul att se om du la ut dom ;) /Madde estander

2012-11-11 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0