Fullt upp

Hade ju ridlektion idag. Inte så mycket att skriva om egentligen. Vi gjorde övningen som jag gjorde när jag red i hoppgruppen (tror ni hittar den i kategorin "ridlektioner" ). Jag hade iafl Eddie och han va segare och tjurigare än vanligt, dvs inte riktigt sej själv. Jag kom fram till att det kan va att han håller på och få vinterpäls.
Ingen speciell outfit idag, men ni ser ju lite på bilderna. :/

Grimman är den jag köpte på hööks men han får inte ha den i hagen eftersom den kan gå sönder / bli smutsig. Och det har han en annan grimma till :P

Bilderna är från igår när jag hyrde och red & "hoppade" lite barbacka. Han kändes lika som idag. Fast bilderna från boxen är dock från idag innan & efter ridlektionen ;)
Det är även jag som köpt täcket. ;) Bortskämd ponny för att va ridskoleponny som har veredus skydd och så, men det gör ju knappast mej nått....

Älskar föresten hans bling pannband som hans skötare har köpt! :D

Vi vart kvar i stallet till typ 20 i nio. Sen hem, äta & duscha. Så nu ska jag strax ta och sova!
/Jossan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0