Sjunde himlen?

Det kanske kommer ta nån dag att få ner mej på jorden igen, haha...

Nej men det jag menar är att jag hade Cartoon idag när vi skulle rida barbacka på lektionen. Jag var lite orolig för hur det skulle gå eftersom jag inte ridit Cartoon sen i höstas. Men det gick faktiskt jätte jätte bra, Cartoon som vanligt vis är en ganska seg häst som är ganska lång i halsen.

Men idag var han faktiskt jätte duktig!
Han gick väldigt fint för att vara han och han ställde riktigt bra och vi fick till några galoppfattningar trots att jag trodde innan att det inte skulle gå ;)

Det kändes och syndes liksom på hela ponnyn att han tyckte det var kul idag. Vilket också var kul eftersom han brukar vara ganska sur av sej annars :/

Resten av dagen har väl varit ganska bra, vi hade nån kemi grej och fick sluta två (Y)
Då cyklade jag såklart till stallet och träffade Stina som vanligt...
Hon och jag gick även ut en sväng med Jaguar sen longerade Stina lite på utevolten. Lyckligtvis är han nästan inte halt alls längre. Men Stina ska tyvärr inte tävla honom i Delsbo i helgen :(
Fast som tur är ska vi troligen dit endå och kolla och fota lite ;)

Efter ridlektionen åkte jag hem och åt lite kebab (Y)

Alla bilderna är från i dag, utom den på Cartoon som är från 23 Maj..
image descriptionimage description

image description


Nu måste jag nog försöka sova iafl ;)

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0