Kladdkaka <3

Idag bakade vi Kladdkaka på hemkunskapen ;)

Sen stog jag och Elin utanför skolan i en halvtimme/timme och snackade med Carro (hon gick i våran klass F-6) som precis hade kommit hem från Frankrike efter att ha vart där på typ solsemester med resten av dom som läser franska.
Orättvist? Ja man är ju lite smått avis sådär ;)

Sen cyklade jag till stallet och Stina va inte där så jag va lite med Åsa (Elins lillasyster) eftersom hon rider i hoppgruppen på tisdagar, så var jag i stallet och hjälpte till lite med sadling och så av alla ponnysarna i lektionsstallet som skulle vara med :)
Sen gjorde jag inte så mycket mer för mamma kom och hämta mej sen åkte vi hem osv.

Sen dess har jag bara typ suttit vid datorn i soffan och slö tittat lite tv program :P

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0