Ikväll

Har jag fixat lite fler av bilderna från pay & jumpen och lagt ut dom på Facebook.
Har även fixat med en header till Hanna, den blir nog ganska bra. Fast den är inte klar än ;)

Imorgon är det teori på ridlektionen, fast jag tror vi skulle ha sits träning?

Det kommer hursomhelst att blir en kort vecka eftersom vi är lediga torsdag och fredag (Y)
På torsdag ska kanske jag, Stina och Julia "Luncha" på salladsbaren igen.
Sen i helgen är det dressyr tävling, så då ska man vara på klubben båda dagarna och hjälpa till. Men jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att fota oxå.
Eftersom tävlingen ska va i ridhuset, och jag har inte hunnit testa nya kameran inne än ;)
Så får vi se hur det går?
Fast jag kanske får nått tillfälle att prova till veckan...

Just nu kollar jag lite tv i mitt rum.
Men jag är typ ganska trött? Så vi hörs mer imorron ;)
/Jossan


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har inte accepterat min vänförfrågan på facebook, moa boman. :) acceptera så jag kan kolla på bilderna :D

2012-05-14 @ 22:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0