Hopplektion idag :D

Idag var det hoppning på ridlektionen! För engångs skull så såg jag faktiskt framimot den lite :D

Det gick jätte bra, jag hoppade! Jag hade Eddie <3 som alltid när det är hoppning.

Ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag är ganska hopprädd, så det är ju inga höjder jag hoppar, men jag är sjukt nöjd över mej och ponnyn endå.

och gissa vad?
Nu ska ni få se den första hoppbilden på mej någonsin på denna blogg :D



/Jossan

P.S det är inte min hjälm som jag har, jag lånade Stinas eftersom jag hade glömt min egen hemma....

Kommentarer
Postat av: cathrin

Kul!! vad fina ni är!! ni var jätteduktiga, jag var ju på plats och fick beskåda er live!!

2012-05-07 @ 22:29:17
Postat av: Hanna

heja heja!

sv: tackar :D

2012-05-08 @ 20:10:26
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0