Helgen kommer bli grym <3

Snart är det helg igen, jag älskar att den här veckan var så kort.
Eftersom det var första skoldagen denna vecka idag.

Idag fick vi veta att lärarna har ställt in skollunchen på fredag, så istället ska åttan och nian gå och äta pizza (Y).
Sen drar jag typ till stallet och är med Stina, får se om jag följer med till "stockarna" för jag tror hon skulle dit med Molly och Moa. Så då kanske jag går med som fotograf och förhoppningsvis har jag isåfall med mej nya kameran (Y) <3

Ska va i stallet till typ 9 eftersom vi i US ska ha "myskväll" vi ska typ kolla på Klara filmen äta pizza och lite sådär. Så det blir pizza två gånger på fredag, fast det gör nog inte så mycket egentligen ;)

På lördag kommer Siri (min granne) hem hit så då ska vi kanske träffas och rida, för dom har hästar. Fast isåfall rider jag nog dit på Pocahontas för det är ju endå så nära ;)

Sen på söndag ska jag kanske följa med Stina till hudiksvalls rid och ponnyklubb (Hrpk) på hopptävling, hon ska tävla och jag följer ev med som fotograf i sånna falll ;)

/Jossan


Kommentarer
Postat av: Malva

Länkbyte?? :-)

2012-05-03 @ 10:50:42
URL: http://johanssonmalva.blogg.se/
Postat av: ida ♥

jättefin header! :)

2012-05-03 @ 16:53:43
URL: http://idaalvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0