Ridit Wimbledon idag :)

Idag har jag ridit Ville :) Det var så himla kul alltså!
Först kom jag till stallet vid 14 och då gick jag ut och fotade :) Fast det började regna efter ett tag :(
Så då skyndade jag mej in i skötar rummet och då kom Stina :) Så vi gick upp till datorn och Stina bloggade lite och vi åt våran matsäck. Efter det gick vi ut i stallet och borstade, och sadlande och så, sen red vi kanske en 40-45 min innan ridlektionerna började, då skrittade vi ut en kortis.

Det var första gången jag red Ville någon annan stans än ute volten och ridhuset :)
Det gick iallfall ganska bra att rida, det är så himla kul att rida Ville, så jag kommer sakna honom mycket när han flyttar hem till helgen :(
Jag red på volterna och tränade på att ställa innåt mitten på volten och så :)

Fast Lovisa har sagt att jag gärna får komma och rida när dom har tagit hem han oxå, så det ska jag väl försöka hinna med. Ibland kanske vi rider till ridhuset eftersom det är så nära ;)



Fick inte så många bilder eftersom det började regna :(  men jag fick iafl 1 bild på Jaguar, det var för att jag fokuserade på ridskolehästarna, och på Mollys ponny Libell fick jag ett par bra bilder oxå :)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0