Helt grymt kul!

I går sov Stina över hemma hos mej, det var jätte kul!
Vi bara flummade vid datorn och sen gick vi upp och kollade på något dåligt tv program och lyssnade på musik, och sen snackade vi ju oxå massa förstås ;)

Stina skrev ju att vi skulle blogga mer senare men som ni märkte blev det inte riktigt så XD ^^

I dag så åkte vi till Pocahontas och jag red henne "den vanliga rundan" och Stina gick brevid med kameran.
Fast efter ett tag fick jag en "ide", och jag lät Stina rida lite på Pocahontas på vägen och på täckten. Det var ju "lite" skillnad mot Jaguar tyckte hon. Jag tog bilder och filmade lite med hennes kamera, men hon tyckte inte jag ska lägga ut dom här på bloggen.

Fast det tycker jag att vi ska göra, skulle ni vilja se ?

Sen filmade och fotade Stina mej när jag red på täckten och dom bilderna kommer ni få se såfort Stina har mejlat över dom.

Stina åkte hem för typ en timme sedan. Men vi ska nog båda till stallet imorron, så vi ses nog för hoppningsvis där :)

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Alla!!!!!

Vi vill se bilderna!!!!!!!

2012-03-31 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0