...

Tiden läker inte alla sår... Man kan komma över men aldrig glömma. Man glömmer inte en bästa vän. Man vet inte hur det känns om man inte har upplevt det. Jag har kommit en bit på vägen som heter ``komma över´´ men långt ifrån slutet på den vägen. Jag kan inte ens tänka mig hur det känns att lämna ens bästa vän till Trapalanda men jag vet hur jobbigt det är att bara lämna över sin bästa vän till en annan person. Det är hemskt jobbigt. Man vet att de får det bra men det gör inte saken enkel. Vi gick igenom så mycket, bra saker och dåliga saker, Nio gånger fick vi ta imot en gulblå rosett, du älskar det och du kommer få ta imot fler sådana, det är jag nästan säker på. Du lyssnar alltid, och du kommer alltid att vara den som betyder mest för mig. Älskade bästa ponny!

Flying Spirit du är min bästa vän förevigt!

/Stina<3

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

Hejhej, klicka in och anmäl dig till veckans bästa precis som dagens-blogg men med ett annat namn ;)



länk --> http://dayviewbyssg.blogg.se/2012/march/veckans-basta.html#comment

2012-03-07 @ 22:40:31
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0