Stoor hiss åt mina älskade... ridskor?

Ridskor är det ju inte riktigt, men mina används som det - världens skönaste på sommaren!
Det enda negativa när man rider med dom är att dom har en tendens att trilla av mitt i alltihopa - och piggarna på fotplattorna i mina stigbyglar vill man INTE trampa på barfota ;)
 
(Funkar dock inte på träning/tävling, ridskolor eller unghästar!) Det bästa är att dom är så svala och lätta, samt att det går snabbt att spola av dem när de blir alldeles för leriga - kan inte bli bättre?!
 Jag ÄLSKAR att göra det - vid lite mer oseriös ridning såattsäga.
 
En liten nackdel med dessa awesome skorna (som Hööks förövrigt borde ta in i sitt sortiment) är att om man går i mataffärer med turkosa skor, rosa strumpor, vit pike och svarta byxor, för att man inte hade ombyte med sig efter stallet kan man bli en aning snead - men annars WALK/RIDE ON! HISSSS! (myyy blogg) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0