Precis vad jag behövde

Haft en helt underbar dag på ridskolan. Först var det loppis, fiskdam och ponnyridning där 12-15 som jag hjälpte till med eftersom jag är med i US. Sen vid 15 kom Lovisa m.fam dit med tre av sina hästar.  Eftersom jag och Lovisa ska på ridläger i Delsbo i morgon så skulle Lovisa testa Snövits sadel på Wille och då fick vi rida barbacka på Snövit. Haha såklart skulle vi träna lite "upphopp"  i farten och sådär, det var riktigt kul iallafall...

Ni får en film på Stina och Snövit imorgon, videofyme segar så ... :(

HAHAH *bjuder*..... Men vi var ju tvungna att testa att rida två, och det gick faktiskt helt okey.....

Även fast sist dom red två på Snövit blev hon som en katapult och sparkade jätte mycket bakut...

Fast det sa dom inte förns vi redan satt på så då var det bara att fortsätta försöka.

Imorgon ska jag som jag skrev på ridläger med Lovisa så jag kommer nog inte att upptatera er nått, men vi får hoppas att Stina och H***a sköter det åt er istället.

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0