Några fler bilder från ridägret

Här har ni några få ovisade bilder från ridlägrets avslutning.
 
Visst är hon söt? För er som missat det så är det "Ellie" ponnyn jag hade på lägret.

Det har varit en jätte kul läger vecka! Jag och Lovisa funderar redan på att åka dit igen nästa år, fast på ett övernattningsläger. Hoppas att vi kan göra det, för det skulle nog bli ännu roligare ;)
Eftersom att Delsbo ridskola inte ligger så långt bort, så jag kommer säkert att åka dit nått innan nästa sommar oxå. Antingen om jag bara har vägarna förbi eller om det är nån tävling eller så.

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Victoria

sv: Jag fotade enbart badritten och då red ju inte du :)

2012-06-24 @ 16:51:30
URL: http://evvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0