Han inte :(

Pga att änåljag sov ganska länge imorse och att vi åkte till hudik vid 13 så har jag inte hunnit blogga något idag.

Men vet ni vad? Det här är det första inlägget jag skriver på mobilen sen det blev nya blogg.se...
Fast det  är inte från appen så man kan inte ha bilder, men det är ju bättre än inget ;)

Nu sitter jag iafl i bilen påväg hem efter att ha gått i lite affärer och så. Det blev inte så mycket shopping, bara nån hörlurs grej och nått mer. Ni får se bilder när jag är hemma ;)
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Jo det kan jag med mammas kamera är på lagning och det är hon som tar alla korten men hon får den på måndag igen så efter det så komer det nog en hel del bilder :)

2012-06-15 @ 20:42:43
URL: http://idaaugust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0