God morron bloggen!

God morgon!
Nu sitter jag i skolan och har läsning snart ska vi kolla på film.
Det var egentligen tänkt att vi skulle ha friluftsdag, men det skulle bli dåligt väder så nu ska vi ha filmdag istället. Även fast det är just nu ganska fint väder ute.
Vi slutar efter lunch vid ca 12, då blir det att cykla till stallet och förhoppningsvis spela in lite film. Efter stallet blirdet att dra hem till Elin och fira att hon har fyllt år. Ska va där till ca 22 sen måste jag åka hem eftersom det blir tidigt imorgon när vi ska till delsbo.

Vi ska iallafall se på Never say never.....

Hörs mer sen,om jag överlever filmen....

/Jossan


Kommentarer
Postat av: EMILIA - Ungdomsryttarna

jag älskar justin bieber :)

2012-06-04 @ 15:09:18
URL: http://ungdomsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0