God morgon!

Nu drar jag till stallet och träffar Stina och vi får väl se vad vi hittar på...    Eller inte :( ...?

Inget speciellt planerat idag heller...
Det är SÅÅ skönt med sommarlov!!! Men jag har dock inte sådär jätte mycket att skriva om eftersom jag inte har varit i stallet på snart två veckor. Det måste va det längsta jag har varit därifrån på hela året....
Har börjat längta tills i morgon då jag ÄNTLIGEN får åka dit igen, För er som missat det så ska jag Stina och Molly hjälpa till på ridlägret som ska ha avslutning eftersom vi är med i US.

Men som sagt kan jag inte tänka mej att det händer så mycket på stallet endå utöver ridlägren just nu. Eftersom det bara är fyra privat hästar som står kvar över sommaren och lektions hästarna är i "sommarhagen".
Så kanske har jag inte missat så mycket endå...? Men serriöst..? TVÅ VECKOR är för lång tid iallafall!


Jag och lillasyster på min skolavslutning (vi går inte på samma skola)

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0