Dumma blogg.se!

Blogg.se krånglar för mej, jag skrev ett inlägg tidigare, å sen när jag skulle trycka publicera så försvann allt :(

IKväll åkte vi iafl til go kart banan med lillasyrrans bästa kompis m.fam.
Jag åkte inte jag bara stog och kollade, det blev inte att vi var där nå länge eftersom det var ganska halt på banan, plus att det var JÄTTE mycket knott :(

Igår så gjorde jag inte så mycket heller, det är därför jag nästan inte har nått att skriva om :(
Men var på fotboll i Delsbo på kvällen iafl, det var Sundsvall VS Gävle.  
Ja roligare kunde man ju ha det, höll på att tråkas ihjäl. Så satt med mobilen typ hela tiden, tills batteriet nästan tog slut.  Men följde bara med för att göra nått eftersom jag hade varit hemma hela dagen utan att göra så mycket...

Undrar ni så ska jag kolla på The Big Bang Theory nu.

Aja nu måste jag sluta innan blogg.se laggar sönder igen...

/Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0