ÄLSKAR BLOGG.SE<3<3

Not..... arrrgh skrev ett långt inlägg - sidan stängdes, och inlägget sparades INTE (även om jag tryckt spara i utkast....) ARG!
Vem är då jag som skriver?
Jo, precis somAnna gissade så heter jag Hanna och bloggar HÄR!
Jag är en snaaaaart 16årig Helsingborgsbo, som precis slutat nionde klass, och tar snart steget upp till gymnasiet, vilket vet jag inte riktigt än - men det får vi snart veta!

På fritiden så bloggar jag, rider & hänger i stallet samt gör lite vad jag känner för - en vanlig människa typ. Jag äääälskar att lyssna på Lady Gagas musik (vilket Jossan har hört x antal gånger, hehe...)

Jag har även en egen ponny, det 8-åriga new foreststoet Ofelia VI (e. Sörbys O'boy ue. Fredriksbergs Chopin) som är en envis liten hopponny i sina bästa år - hon har bara tävlat 3 pay n jumps - men mer ska det bli - och innan min ponnytid är slut SKA vi ha hoppat LA - det har jag bestämt.

Äsch, vill ni veta mer om mig
(klart ni vill?) så kolla in min blogg HÄÄÄÄÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0