Prisse har åkt igen...

Idag var det dax för Prisse att åka vidare mot nya äventyr...

Hon som jag berättade om som hade han på foder när han var 5-8 år har nu köpt han från ridklubben och idag kom hon och hämta hem han. Hittade bilder på facebook efter nån timma....


- och ja, visst ser det väl ut som han trivs? :)
Ni kommer säkert få nån rapport på hur det går för Prisse lite då och då, eftersom jag kommer fortsätta hålla kontakten men Lina på facebook och så.



Dom två bilderna till vänster har dock jag fotat :)

Men nu måste jag kolla klart på filmen och sen sova, om jag ska orka åka till stallet till 11 imorgon och va där hela dagen, tror jag ska hoppa Eddie och så ska Stina hjälpa mej lite.

God natt!
/Jossan

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vilka fina bilder och söt häst :)

2012-07-07 @ 11:12:04
URL: http://fotopaulina.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag saknar honom med. Hoppas han får det bra! :) <3

2012-07-07 @ 18:05:43
Postat av: Angela

serut som han har ett bra hem men saknar honom :(

2012-07-26 @ 12:51:23
Postat av: Angela

:( :( :( :(

2012-07-26 @ 12:52:07
URL: http://ryttarnaoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0