Min dag!

Idag åkte jag till stallet vid 11 för att kolla när Stina skulle rida/hoppa Douglas. Sen drog vi hem till Stina och åt lunch och bytte om. Så drog jag, Stina och Julia till stranden (Nore) och bada lite och så. Efter ett tag gick jag och Stina hem till henne och åt middag och åkte till stallet. Jag han bara va där en kort stund eftersom jag skulle få hämtning.... Så har jag suttit vid datorn resten av kvällen och fixat en header åt Lovisa som ni vet ;) Aja, klockan är ställd på halv åtta imorgon för då blir det att ta bussen till stallet och kolla på hoppträning igen. Förstår bara inte vitsen med att träna så "tidigt"...!? God natt!! /Jossan


Kommentarer
Postat av: Sara

Naturligtvis för att både vi ryttare och hästar ska slippa träna när det är som varmast. Plus att jag jobbar kväll :)

2012-07-20 @ 18:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0