Hoppning på scemat

Det blev ju inte riktigt som vi hade planerat innan, på två sätt:

1. Skulle ju egentligen ha ridit ut med Stina och Sandra idag, men Sandra ville inte rida ut idag eftersom hennes ponny kom idag.

2. Så då skulle jag hoppa lite för Stina istället. Men jag kom på när jag kom till stallet att jag hade glömt mina ridbyxor hemma (bor ju tjugo minuter bort), så då åkte mamma hem och hämta dom, fast hon hitta inte dom påengång så det tog typ en timma innan hon var tillbax...
Under tiden hade iafl jag och Stina jätte kul med Eddie, för vi tog upp han till hoppbanan och "lekte" lite med han över hindren från marken.

Sen börja det ösregna så vi gick in i stallet en liten stund tills det värsta var över.  När det slutade regna gick vi upp på hoppbanan igen och jag hoppade lite kanske 40-50 cm. Efter en stund kom vi på att Stina skulle hoppa Eddie lite.
Jag fotade såklart fast det hade börjat ösregna igen....      Stackars min kamera


Det gick ju bra fast han troligen inte är van att hoppa sådär högt, hinden ligget på 70-80 cm utom den gul-blå oxern den är 80-90 cm.

Stina hoppade Jaguar sen och då fotade Madde med min kamera, får se om jag orkar lägga in dom bilderna ikväll eller nån annan dag.

Sist av allt satt jag, Stina och Madde inne i lektionshäst sadelkamaren och smörjde (putsade) Stinas sadlar och sånt. Vi lyssnade på musik oxå såklart... ;)

/Jossan

Kommentarer
Postat av: carolina - Beridare på stall Assla

Vad har ni för kamera? :)

Svar: Stina har en Nikon D3100.Bilderna i inlägget har jag (Jossan) tagit med min Canon 600D :)
Jossan & Stina - Ljusdalsryttarna

2012-07-10 @ 14:09:37
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0