Hoppat x2

Halloj! Idag åkte jag till stallet vid nio och hoppade Jaguaren för Sara vid tio, han var jättefin och hoppade finfint.
Vi avslutade med att hoppa en bana där det var grind, regnbåge, vattenmatta och en trippelbarr bland annat. Nått/ några hinder låg på 1 m och resten var väl någonstans mellan 85 cm och 1 m. Sen red jag även en B-ponny vid namn Do it Douglas (eller ja Douglas), det är en vuxen tjej som har han, Christine, hon har gjort illa revbenet så hon red en av sina hästar men hon hade rätt ont så då fick jag hoppa Douglas litegrann. Han var jätterolig men sprången var dock lite annorlunda mot för Jagges stora och långa språng. (Inte för att Douglas inte hoppar bra;))
 
/Stina :)
 
Douglas <3
 
Var även tbx till stallet nyss och fixade Jagges mat och gjorde rent karlederna då han tyvärr har fått mugg, men det är i princip bra nu iaf :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

kul! =D

2012-07-11 @ 11:12:19
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Marina - Ryttare

Hoppas du får en fortsatt grym dag. Kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte du kommer ångra dig ♥

2012-07-12 @ 18:42:31
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0