Våra objektiv

Detta inlägg är för er som undrar vad vi använder för objektiv när vi fotar bilderna som ni kan se här på bloggen.

Jossan
Jag har dessa tre olika objektiv:

Canon EF-S 18-55 mm
Det här objektivet köpte jag tillsammans med kameran, det passar bra om man vill fota nära objektet då det inte är någon lång zoom. 
 

Tamron AF 18-200/3,5-6,3 XR Di II med Canon fattning
Det här objektivet fick jag när jag fyllde 14 alltså den 1 oktober 2011.
Det är mitt favoritobjektiv pga att det är så ljuskänsligt att det passar däför bra i ridhus och zoomen är fullt tillräcklig  iallafall i vårat ridhus .

Canon EF 75-300 mm F/4-5.6 lll USM
Haft detta objektiv sen julen 2011, Så inte hunnit testa det så mycket ännu.


Stina
Vet inte vad hon har det får vi ta reda på sen ....

/Ljusdalsryttarna


Kommentarer
Postat av: Natta & Madde

nää, vi kan fixa det själv!

2012-01-04 @ 20:50:10
URL: http://pponnymuppernas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vet inte vad hon har det får vi ta reda på sen ....?

2012-01-05 @ 13:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0