Sanningar

Tänkte skriva några sanningar om mej själv.
Visste ni detta:
• Eftersom jag håller på ett tag med våra bloggdesigner så hinner jag tröttna innan jag lagt in det på riktiga bloggen :O

• Jag tycker att färgade träns är snygga, fast långt ifrån alla!

• Jag har haft ett häst uppehåll för några år sen på grund av en olycka där jag bröt handleden :(

• Jag tycker att större skäckar (c ponny och uppåt) är ganska fult.
Jag tycker dock att Wimbledon (Lovisas nya ) är jätte söt, trots att han är d ponny skäck.
Det är mest brun skäckar och svart skäckar jag ogillar.

• Min högsta önskan är egen ponny

• Jag har det största rummet i huset hos mamma och det minsta konstigaste rummet någonsin hos pappa.
Jag gillar båda rummen dock.

• Jag sitter just nu i en buss...

/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0