Ridning

Har ridit Lördag, Söndag och Måndag.
 I Lördags red jag på Pocahontas, det gíck jätte bra och hon var ganska pigg :)
I Söndags red jag en b-ponny som heter Lord för första gången, Barbacka utan sadel och i bara grimma och tyglar.. Men det gick faktsikt jätte bra så jag ska säkert rida honom någon mer gång :) Det var ju inte någon vanlig grimma iof det var en såkallad Duallygrimma (används inom NH).

I går red jag Thor igen, och det gick faktiskt jätte bra det oxå ;)
Hoppas få rida Dunder någon lektion när vi ska ta det lungt, har aldrig ridit han men han verkar jätte härlig att rida på :) Dock lite piggare än ponnyerna jag brukar rida (det är därför jag vill ha han en lektion då vi inte ska galoppera så mycket).

En sak är iafl säker och det är att jag INTE vill rida stor häst, har märkt det dom senaste två lektionerna då jag inte vågat ha varken Catja eller Molle. Utan fegat ur och byt till Thor istället (näst minst i stallet XD).
/Jossan


Kommentarer
Postat av: matilda :)

fin blogg ni har!

2012-01-25 @ 12:29:13
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Elin

Grattis

2012-01-25 @ 14:23:40
URL: http://elinochasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0