Varför?

Hej! Här är ett inlägg om hur det kom sig att jag började blogga och varför jag tycker att man bloggar.

Jag började blogga här i somras och då visste jag inte ens hur man gjorde inlägg eller någonting. :P
Jossan frågade mig om jag ville blogga här, visst sa jag och det är inget jag ångrar.
Jag bloggar inte för någon statisk, trots att det är kul och ger mig en ``kick.´´
Jag bloggar för att det är roligt och för att jag vill dela med mig om mina tankar och åsikter och inte för att jag vill få bra statistik. Jag bloggar inte heller för att få oschyssta kommentarer så om det är något på den här bloggen ni inte gillar så tycker jag att ni ska gluta kolla på bloggen och inte kommentera något dumt...

Ps. Jag tänker inte på att det har hänt nått speciellt. Ds.

/Stina<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0