Godnatt

Igår var jag och red på Pocahontas, hon sköte sej ganska bra.

Fått många kommentarer där det det står han, men Pocahontas är faktiskt ett sto så nu vet nu det ;)

Idag har jag haft mycket i skolan så jag har inte hunnit blogga :( 
Men nu är det helg imorron :) Jag ska åka till stockholm och träffa min kusiner men jag kommer endå ha tid för att blogga det lovar jag.






I tisdags när vi hade trä slöjd så gjorde jag klart min namnskylt till Pocahontas, är faktiskt rätt så nöjd själv, men vad tycker ni ?
men nu ska jag gå och kolla på tv, så godnatt med er "alla" läsarna :/

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Ida Bååth

Är ni sugen på att byta bild länk?

2012-02-24 @ 22:39:50
URL: http://ommittlivsomryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0